Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu: 666819063

Białe misie

Białe misie

Grupa 2,5 - 3 latków

Wychowawczyni Dorota Odziomek

Pomoc nauczyciela Lidia Lankauf

 

Tematy kompleksowe:

 

  1. Święto dzieci

  2. Świat zwierząt

  3. Kolorowe lato

  4. Wakacje

 

 

 

                                        CO NAS CZEKA W CZERWCU?

 

Na początku miesiąca świętować będziemy Dzień Dziecka. Dowiemy się jakie dzieci mają prawa, a jakie obowiązki. Poznamy także, jak bawią się dzieci z różnych części świata.

 

W kolejnym tygodniu wzbogacimy naszą wiedzę na temat zwierząt domowych, zwierząt egzotycznych oraz zwierząt zamieszkujących morza i oceany. A w piątek w naszym przedszkolu odbędzie się Święto Rodziny.

 

W trzecim tygodniu miesiąca zwrócimy uwagę na zmiany zachodzące w przyrodzie latem. Poznamy zjawiska atmosferyczne występujące w czasie burzy.

 

W ostatnim tygodniu miesiąca będziemy snuć plany wakacyjne. Zwrócimy uwagę na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wakacyjnych wyjazdów. Poznamy cechy charakterystyczne górskiego i morskiego krajobrazu.

 

 

 

05.06.2019 (środa) godz. 9.30

 

Zajęcia z Panią z Gminnej Biblioteki Publicznej w Lulkowie.

 

Prosimy o przynoszenie wypożyczonych książek.

 

 

 

11.06.2019 (wtorek) godz. 10.00

 

Ćwiczenia przeciwpożarowe

 

Zostanie przeprowadzony w obecności strażaków próbny alarm przeciwpożarowy
połączony z ewakuacją dzieci i pracowników przedszkola.

 

 

 

14.06.2019 (piątek) godz. 14.00

 

Święto rodziny.

 

Występy dzieci oraz poczęstunek i wspólna zabawa w ogrodzie przedszkolnym. Lista przekąsek na którą rodzice mogą się wpisywać będzie wywieszona w przedsionku przedszkola 10.06.

 

 

 

 

 

28.06.2019 (piątek)

 

WYJAZD O GODZ. 8.30

 

ŚNIADANIE O GODZ. 7.45!

 

Wycieczka do Myślęcinka.

 

Zwiedzanie Zoo, przejażdżka kolejką, zabawa na placu.

 

Powrót około godziny 16.00-1630

 

Koszt wycieczki wynosi 20 zł, płatne gotówką u nauczyciela do 24.06 - pokryje to bilety wstępu do Parku Rozrywki, natomiast przedszkole pokryje koszty autokaru.

 

 

ANGIELSKI – BIAŁE MISIE - ENGLISH

 

SUBJECT: MEANS OF TRANSPORT

Słownictwo: car, train, bus, plane, bike, wheels, wipers, horn.

 

Zwroty: Let’s go to school by bus today.

Pytanie: How do you come to kindergarten?

Piosenki:

Let’s go to school…

Let’s go to school by bus today,

 

The weather is nice, the bus is ok,

Let’s go, let’s go to school by bus today!

Let’s go to school by train today,

Etc.

Wheels on the bus

 

The wheels on the bus go round and round,

Round and round, round and round,

The wheels on the bus go round and round,

All through the town.

The wipers on the bus go swish, swish, swish,

Swish, swish, swish, swish, swish, swish,

The wipers on the bus go swish, swish, swish,

All through the town.

The people on the bus go chat, chat, chat,

Chat, chat, chat, chat, chat, chat,

The people on the bus go chat, chat, chat,

All through the town.

The horn on the bus go beep, beep, beep,

Beep, beep, beep, beep, beep, beep,

The horn on the bus go beep, beep, beep,

All through the town.

 

 

SUBJECT: NATURE

Słownictwo: flowers, grass, rain, sun, tree, field, forest, mountain, river.

Zwroty: I can see a flower. I can see a tree.

Pytania: What colour is the...? What’s the weather like today?

Piosenki:

The Bear Went Over the Mountain

 

The bear went over the mountain, x3

 

To see what he could see,

 

And all that he could see, x2

 

Was the other side of the mountain,

 

The other side of the mountain, x2

 

Was all that he could see.

 

 

 

The bear went over the river, x3

 

To see what he could see,

 

And all that he could see, x2

 

Was the other side of the river,

 

The other side of the river, x2

 

Was all that he could see.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tematy kompleksowe:

 

1. Moja mała ojczyzna

2. W krainie muzyki

3. Dla mamy i taty

4. Moje uczucia

 

 

 

CO NAS CZEKA W MAJU?

 

 Na początku miesiąca porozmawiamy o Polsce, symbolach narodowych oraz o naszej najbliższej okolicy, poznamy jej charakterystyczne miejsca. W kolejnym tygodniu maja wzbogacimy naszą wiedzę na temat muzyki. Własnoręcznie wykonamy proste instrumenty muzyczne. W trzecim tygodniu porozmawiamy o naszych rodzinach a zwłaszcza o mamie i tacie. Na koniec nauczymy się rozpoznawać emocje oraz spróbujemy sobie z nimi poradzić.

 

 

 

09.05.2019 (czwartek) godz. 9.30

 

Zajęcia z Panią z Gminnej Biblioteki Publicznej w Lulkowie.

 

Prosimy o przynoszenie wypożyczonych książek.

 

 

 

10.05.2019 (piątek) godz. 930

 

Audycja muzyczna

 

zajęcia pt.: „Szanty ahoj żeglarze!”

 

 

 

15.05.2019 (środa) wyjazd godz.9.30

 

powrót godz. ok. 13.45

 

Wycieczka do Centrum Rozrywki w Papowie Toruńskim.

 

Program wycieczki:

 

- zwiedzanie mini zoo

 

- zabawa na placu zabaw i dmuchawcach

 

- ognisko z kiełbaskami

 

 

31.05.2019 (piątek)

 

Dzień Sportu z okazji Dnia Dziecka

 

Prosimy o sportowy strój (również obuwie) dla dzieci.

 

 

 

 

 

ANGIELSKI – BIAŁE MISIE – ENGLISH

 

 

SUBJECT: ANIMALS / ZWIERZĘTA

Słownictwo: cat, dog, fish, horse, bird, pig, frog, rabbit, hen, rooster.

 

Pytania: Have you got a dog? Can a bird fly? Can a dog jump? Can you fly?

Zwroty: Yes, I can. No, I can’t. Fly like a bird. Swim like a fish. Stomp like a horse. Jump like a rabbit.

Piosenki:

Old McDonald had a farm

Old McDonald had a farm, hiahiaho
and on his farm he had a horse, hiahiaho

Little bird, can you fly

Little bird, little bird

Can you clap?

No, I can’t, no I can’t

I can’t clap.

Little bird, little bird

Can you fly?

Yes, I can, yes I can

I can fly.

Etc.

 

 

SUBJECT: MY BEDROOM

Słownictwo: bedroom, bed, chair, desk, lamp, clock, window, door, toy box, teddy bear, car, ball, blocks, doll, kite, puzzle.

Zwroty: I’ve got a big teddy bear. I’ve got a blue car. The ball is on the bed. (in, on, under)

Pytania: Where’s the doll? Can you see a ball? Is your teddy bear big?

 

Piosenki:

On, in, under, by

 

On, in, under, by

Where’s the spider?

ON, etc.

10 In The Bed

There are 10 in the bed,

And the little one said,

Roll over, roll over,

So they all rolled over ,

And one fell out!

There are 9 in the bed…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tematy kompleksowe:

 

1. Wynalazki

 

2. Dbamy o zdrowie

 

3. Wielkanoc

 

4. Dbamy o planetę

 


 


 

CO NAS CZEKA W KWIETNIU?

 

W pierwszym tygodniu kwietnia przyjrzymy się wynalazkom, zobaczymy jak zmieniło się nasze życie. Zapoznamy się z różnymi sposobami komunikowania się. Dowiemy się jak kiedyś wyglądały rowery i telefony. Poznamy też historię żarówki.

 

W kolejnym tygodniu miesiąca zadbamy o nasze zdrowie. Będziemy rozmawiać o właściwym zachowaniu podczas wizyty u lekarza. Zachęcimy wszystkich do aktywnego spędzania czasu i zdrowego odżywiania się.

 

W połowie miesiąca zaczniemy przygotowywać się do Świąt Wielkanocnych, poznamy tradycje i obrzędy z nimi związane. Wspólnie z rodzicami upieczemy i udekorujemy mazurki. W Wielki Czwartek zjemy wspólne uroczyste Śniadanie Wielkanocne.

 

W ostatnim tygodniu kwietnia zadbamy o nasza planetę. Nauczymy się segregować śmieci i oszczędzać wodę.

 

 

02.04.2019 (wtorek)

 

Światowy Dzień Świadomości o Autyzmie

 

Prosimy ubrać dzieci na kolor niebieski.

 

02.04.2019 (wtorek) WYJAZD o godz. 845

 

ŚNIADANIE O GODZ. 8:00

 

Wycieczka do Muzeum Piernika

 

03.04.2019 (środa)

 

Zajęcia prowadzone przez panią z Gminnej Biblioteki Publicznej w Lulkowie.

 

Udział w zajęciach edukacyjnych, wypożyczanie książek.

 

Prosimy o przynoszenie wypożyczonych książek.

 

09.04.2019 (wtorek) godz. 9:30

 

Wiosenna sesja zdjęciowa

 


 

15.04.2019 (poniedziałek) godz. 9:30

 

Pieczenie i dekorowanie mazurków wielkanocnych.

 

Serdecznie zapraszamy chętnych rodziców do pomocy.

 

16.04.2019 (wtorek) godz. 9:00

 

Zajęcia z muzyki etnicznej

 

Dźwięki oceanu”.

 

18.04.2019 (czwartek)

 

Wspólne Śniadanie Wielkanocne

 

 

ANGIELSKI – BIAŁE MISIE – ENGLISH

 


 

SUBJECT: EASTER

 

Słownictwo: Easter, Easter bunny, chicken, egg, basket, chocolate, bread, nose, ears, tail.

Zwroty: I’ve got eggs! Happy Easter!

Pytanie: What’s in the Easter basket?

Piosenki:

 

Ten Yellow Chicken

 

Ten yellow chicken sitting on the wall.

Ten yellow chicken sitting on the wall.

But when one yellow chicken accidentally falls

They’ll be nine yellow chicken sitting on the wall.

Etc.

 

The way the bunny hops

This is the way the bunny hops, hop, hop, hop, hop
hop, hop, hop.
This is the way the bunny hops on Easter day.

This is the way he wiggles his nose. Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle
wiggle, wiggle, wiggle.
This is the way the bunny wiggles his nose on Easter day.

This is the way he flops his ears. Flop, flop, flop. flop
flop, flop, flop.
This is the way he flops his ears on Easter day.

This is the way he shakes his tail. Shake, shake, shake, shake
shake, shake, shake.
This is the way he shakes his tail on Easter day.

This is the way the bunny hops. Hop hop, hop, hop
hop, hop, hop.
This is the way the bunny hops on Easter day.
On Easter day.

 



SUBJECT: WEATHER

Słownictwo: cold, hot, sunny, rainy, snowy, cloudy.

Zwroty: It’s sunny/rainy/snowy/cloudy., It’s cold., It’s hot.

Pytania: What’s the weather like today? Is it sunny today?

Piosenki:

 

What’s the weather like today?

What’s the weather like today?

Sunny, it’s sunny.

Sunny, it’s sunny. Everyone is happy.

Sunny, it’s sunny. Everyone is happy.

What’s the weather like today?

Rainy, it’s rainy.

Rainy, it’s rainy. Everyone is sad.

Rainy, it’s rainy. Everyone is sad



How’s the weather today?

How’s the weather?

How’s the weather?

How’s the weather today?

Is it sunny?

Is it rainy?

Is it cloudy?

Is it snowy?

Let’s look outside?

How’s the weather?

Is it sunny today?

 


 

 

 


 

Tematy kompleksowe:

 

1. Poznajemy kosmos

 

2. Porządki w ogrodzie

 

3. Witaj wiosno

 

4. Zwierzęta z wiejskiego podwórka

 

 

 

CO NAS CZEKA W MARCU?

 

 

W pierwszym tygodniu miesiąca odkryjemy tajemnicę kosmosu. Dowiemy się między innymi co to jest Układ Słoneczny, ile jest planet i jak się nazywają. W czwartek zamienimy się w Ufoludki i będziemy świetnie się bawić.

 

W drugim tygodniu marca rozszyfrujemy słowo przedwiośnie. Zapoznamy się, także z nazwą i wyglądem pierwszego wiosennego kwiatka - przebiśniegu. Założymy zielony ogródek na parapecie w naszej sali.

 

W trzecim tygodniu pożegnamy zimę i powitamy wiosnę. Będziemy uczyć się współpracy podczas tworzenia Marzanny. Rozszerzymy nasze słownictwo dotyczące wiosny.

 

W ostatnim tygodniu marca wzbogacimy swoją wiedzę na temat zwierząt gospodarskich. Uświadomimy sobie konieczność dbania o zwierzęta. Poznamy dorosłe zwierzęta gospodarskie i ich młode.

 

 

 

07.03.2019 (czwartek)

 

Dzień Ufoludka

 

Bardzo proszę w tym dniu, w miarę możliwości ubrać dzieci na zielono.

 

 

 

08.03.2019 (piątek)

 

Zajęcia z Panem Bartkiem

 

Zajęcia o elektryczności.

 

 

 

13.03.2019 (środa)

 

Zajęcia prowadzone przez panią z Gminnej Biblioteki Publicznej w Lulkowie.

 

Udział w zajęciach edukacyjnych, wypożyczanie książek.

 

Prosimy o przynoszenie wypożyczonych książek.

 

 

 

15.03.2019 (piątek)

 

Audycja muzyczna

 

Występ pt: „Wiosna w eterze”.

 

 

 

20.03.2019 (środa) WYJAZD O GODZ. 915

Wycieczka do Bajarki w Torunia

Zajęcia pszczelarskie.

 

 

 

21.03.2019 (czwartek)

 

Pierwszy dzień wiosny

 

Prosimy o kolorowe ubranie.

 

 

ANGIELSKI – BIAŁE MISIE – ENGLISH

 

SUBJECT: SPRING IS HERE!

 

Słownictwo: spring, sun, flower, tree, bird, frog, grass, duck, butterfly.

 

Zwroty: It’s sunny! Fly like a butterfly.

 

Pytania: What colour is the..? How many … can you see? What’s the weather like today?

 

Piosenki: Five little ducks

 

Five little ducks went out one day,

Over the hill and far away.

Mother duck said,

Quack, quack, quack, quack”.

But only four little ducks came back.

Etc.

 

Row your boat!

Row, row, row your boat.

Gently down the stream.

Merrily, merrily, merrily, merrily.

Life is but a dream.

 

 

SUBJECT: FEELINGS

Słownictwo: excited, happy, hungry, angry, sad, scared, thirsty, tired.

Zwroty: I’m happy. I’m sad. Yes!, No!

Pytania: Are you angry? Are you excited?

Piosenki: If Your Happy, Happy, Happy

 

If your happy, happy, happy,

Clap your hands.

If your happy, happy, happy,

Clap your hands.

 

If your angry, angry, angry,

Stomp your feet.

If your angry, angry, angry,

Stomp your feet.

 

If your scared, scared, scared,

Say oh no.

If your scared, scared, scared,

Say oh no.

 

If your sleepy, sleepy, sleepy,

Take a nap.

If your sleepy, sleepy, sleepy,

Take a nap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tematy kompleksowe:

 

  1. Dokarmiamy zwierzęta

  2. Bale w karnawale

  3. Były sobie dinozaury

  4. W świecie bajek

 

 

 

Co nas czeka w lutym?

 

 

W pierwszym tygodniu lutego zadbamy o zwierzęta i ptaki. Pod koniec tygodnia zaprosimy do przedszkola nasze Babcie i Dziadków na wspólne świętowanie Dnia Babci i Dziadka.

 

W drugim tygodniu miesiąca zajmiemy się tematyką dotyczącą karnawału. Dowiemy się na czym polega praca fryzjera. Zrobimy też kartki walentynkowe.

 

W kolejnym tygodniu wzbogacimy swoją wiedzę na temat dinozaurów. Przez chwilę będziemy archeologami, zobaczymy co uda nam się odkryć.

 

W ostatnim tygodniu lutego poznamy bohaterów naszych ulubionych bajek, określimy które postacie są dobre, a które złe.

 

 

 

05.02.2019 (wtorek)

 

Zajęcia z muzyki etnicznej.

 

Marokańska nuta”

 

 

 

06.02.2019 (środa) WYJAZD o godz. 1030

 

Wycieczka do Baju Pomorskiego.

 

Seans pd.: „Brzdęki i dźwięki”

 

 

 

08.02.2019 (piątek) godz. 10 00

 

Dzień Babci i Dziadka.

 

Prosimy o przyniesienie poczęstunku dla gości, lista będzie wywieszona na początku miesiąca.

 

 

 

14.02.2019 (czwartek) godz. 930

 

Wycieczka do Gminnej Biblioteki Publicznej w Lulkowie.

 

Prosimy o przynoszenie wypożyczonych książek.

 

 

 

18.02.2019 (poniedziałek)

 

Tematyka tygodnia dotyczy dinozaurów, dzieci które posiadają książki, figurki, stroje... dotyczące dinozaurów proszę o przyniesienie ich do przedszkola.

 

 

 

25.02.2019 (poniedziałek)

 

Bardzo proszę o przyniesienie ulubionej książki dziecka.

 

 

ANGIELSKI – BIAŁE MISIE - ENGLISH

 

SUBJECT: FOOD

 

Słownictwo: apple, banana, orange, carrot, potato, tomato, milk, chicken, pizza, spaghetti, ice-cream.

 

Zwroty: I like bananas/pizza. I don’t like apples/milk.

 

Pytania: Do you like oranges? Do you like chicken?

 

Piosenka:

 

Five Little Fruits Jumping On The Bed

Five little fruits jumping on the bed

Apple fell off and bumped his head

Banana called the doctor

And the doctor said

No more fruits jumping on the bed

Four little jumping on the bed

Banana fell off and bumped his head….

 

 

 

I Like Food

Yellow, yellow, my favourite food is yellow,

It’s very, very good, my favourite food is yellow.

I like, I like, I like bananas,

Yum, yum, yum! X3

Brown, brown, my favourite food is brown,

It’s very, very good, my favourite food is brown.

I like, I like, I like biscuits,

Yum, yum, yum! X3

Etc.

 

 

SUBJECT: VALENTINE’S DAY

 

Słownictwo: Valentine’s day, love, kiss, hug, heart, valentine’s card, flowers, letter, chocolates, gift/present.

Zwroty: Be my valentine. This is love. Give me a hug, Blow me a kiss. Say “I love you.

Pytania: Do you love me? Do you like chocolate? What is your favourite colour?

Piosenki:

 

 

 

If you love me and you know it

If you love me and you know it blow me a kiss 2x

If you love me and you know it and you really want to show it.

If you love me and you know it. Blow me a kiss.

If you love me and you know it give me a hug2x

If you love me and you know it say “I love you”

 

Valentines what colour do you see?

Valentines, valentines what colour do you see?

Valentines, valentines take a look with me.

Red heart, orange heart and yellow heart too.

Valentines, valentines here is one for you.

Blue heart, purple heart and green heart too.

Valentines, valentines I hope there is one for me.

Valentines, valentines as pretty as can be.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tematy kompleksowe:

 

1.Witamy nowy rok.

 

2. Zima biała.

 

3. Święto Babci i Dziadka.

 

4. Zabawy zimą.

 


 

CO NAS CZEKA W STYCZNIU?

 


 

Styczeń zaczniemy od powitania Nowego Roku. Poznamy pory roku oraz cechy charakteryzujące każdą z nich. W drugim tygodniu miesiąca przeprowadzimy badanie lodu, przyjrzymy się także płatkom śniegu. Oczywiście przygotujemy się do balu karnawałowego, własnoręcznie wykonamy maski. Naszej uwadze nie umknie też Dzień Babci i Dziadka dla których przygotujemy upominki. Porozmawiamy również o bezpieczeństwie podczas zimowych zabaw. Aby rozbudzić naszą fantazję i kreatywność planujemy zorganizować dzień bez zabawek.

 


 

09.01.2019 (środa) godz. 930

 

Wycieczka do Gminnej Biblioteki Publicznej w Lulkowie

 

Prosimy o przynoszenie wypożyczonych książek

 


 

11.01.2019 (piątek)

 

Bal karnawałowy

 

Prosimy o przygotowanie strojów dla dzieci

 


 

Wycieczka

 

Termin i miejsce wycieczki będzie podane w późniejszym terminie

 

 

 

08.02.2019 (piątek) godz. 10.00

 

 

 

Spotkanie z okazji Dnia Babci i Dziadka

 

 

ANGIELSKI – BIAŁE MISIE – ENGLISH

 

SUBJECT: CLOTHES

 

Słownictwo: sweater, coat, shoes, hat, boots, scarf, mittens, t-shirt.

 

Polecenia: Put on your…, Take off your…, Pick up your…..

 

Pytania: Are you wearing a hat? Are you wearing red mittens? What are you wearing?

 

Piosenki:

 

Put on your….

Put on your shoes, your shoes, your shoes,

 

Put on your shoes, your shoes, your shoes,

Put on your shoes, let’s go outside

Hurry up, hurry up, hurry hurry up!

etc. (jacket, scarf, hat)


I’m cold, I’m cold

I’m cold, I’m cold,

I’m very, very cold,

Put on your coat, put on your shoes,

I’m cold, I’m cold

I’m very, very cold,

A coat and shoes for you. X2

 


SUBJECT: WEATHER

Słownictwo: cold, hot, sunny, rainy, snowy, cloudy

Zwroty: It’s sunny/rainy/snowy/cloudy., It’s cold., It’s hot.

Pytania: What’s the weather like today? Is it sunny today? Do you like hot weather? I don’t like cold weather.

Piosenki:

 

What’s the weather like today?

What’s the weather like today?

Sunny, it’s sunny.

Sunny, it’s sunny. Everyone is happy.

Sunny, it’s sunny. Everyone is happy.

What’s the weather like today?

Rainy, it’s rainy.

Rainy, it’s rainy. Everyone is sad.

Rainy, it’s rainy. Everyone is sad



How’s the weather today?

How’s the weather?

How’s the weather?

How’s the weather today?

Is it sunny?

Is it rainy?

Is it cloudy?

Is it snowy?

Let’s look outside?

How’s the weather?

Is it sunny today?

 


 


 

 

Tematy kompleksowe:
1. Grudniowe życzenia.
2.
Święta tuż, tuż.
3.
Zwyczaje i symbole bożonarodzeniowe.

Co nas czeka w grudniu?

 

            W grudniu zaczniemy od zaprojektowania kartki z życzeniami dla naszych bliskich. Napiszemy również listy do Świętego Mikołaja, upieczemy i ozdobimy pierniki. Ustroimy choinkę własnoręcznie wykonanymi ozdobami. Wzbogacimy swoją wiedzę na temat zwyczajów i symboli bożonarodzeniowych. Wspólnie i z wielką radością będziemy czekać na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia.

 

 

04.12 (wtorek) godz. 900

Wyrabianie ciasta na pierniki i wykonywanie dekoracji świątecznych

Serdecznie zapraszamy rodziców chętnych do pomocy w godzinach 9:00 – 12:00.

Prosimy o deklaracje udziału mailowo lub do nauczycielek.

 

05.12. (środa) godz. 930

Wyjście do Gminnej Biblioteki Publicznej w Lulkowie.

Prosimy o przynoszenie wypożyczonych książek.

 

07.12 (piątek) godz. 940

Audycja muzyczna
„Święta Bożego Narodzenia w Zakopanem”.

 

11.12 (wtorek) godz. 1800

Warsztaty Świąteczne

Serdecznie zapraszamy rodziców na warsztaty świąteczne – wykonywanie choinek ozdobnych. Warsztaty będą prowadzone przez panią Martę Sosnowską.

 

12.12 (środa) godz. 900

Pieczenie i dekorowanie pierników

Serdecznie zapraszamy rodziców chętnych do pomocy w godzinach 9:00 – 12:00.

Prosimy o deklaracje udziału mailowo lub do nauczycielek.

 

13.12 (czwartek)

Wycieczka do Cinema City w Toruniu

Seans „Miśków 2-óch w Nowym Jorku”

 

17.12 (poniedziałek) godz. 1400

Spotkanie Wigilijne

Lista produktów na poczęstunek będzie wywieszona w poczekalni tydzień przed wigilią.

 

 

 

 

ANGIELSKI – BIAŁE MISIE – ENGLISH

SUBJECT: TOYS / ZABAWKI

Słownictwo: car, train, dolly, ball, robot, teddy bear.

Pytania: Have you got a car? What colour is the ball?

Polecenia: Walk like a robot. Jump like a ball. Touch the ground. Point to your nose. Turn around.

Piosenki:


♫ I’ve got many toys

I’ve got many, many  toys,

I’ve got many, many  toys,

What about you?

I’ve got a train, I’ve got a car…

 

What is it? (x3) It’s a ball. (x3)

What is it? (x3) It’s a bear. (x3)

What is it? (x3) It’s a block. (x3)

What is it? (x3) It’s a dinosaur. (x3)

What is it? (x3) It’s a doll. (x3)

What is it? (x3) It’s a kite. (x3)

What is it? (x3) It’s a plane. (x3)

What is it? (x3) It’s a dinosaur. (x3)

What is it?( x3) It’s a robot. (x3)

What is it? (x3) It’s a train. (x3)

 

There were ten in the bed
and the little one said,
“Roll over, roll over.”
So they all rolled over and one fell out.

Nine! 
There were nine in the bed
and the little one said,
“Roll over, roll over.”
So they all rolled over and one fell out. Etc.

One! 
There was one in the bed
and the little one said,
“I’m lonely.”

♫ Teddy Bear, Teddy Bear

Teddy bear, teddy bear, turn around,

Teddy bear, teddy bear, touch the ground,

Teddy bear, teddy bear, touch your nose,

Teddy bear, teddy bear, point to your toes,

Teddy bear, teddy bear, wear your shoes,

Teddy bear, teddy bear, go to school.


SUBJECT: CHRISTMAS / ŚWIĘTA

Słownictwo: Santa, presents, Christmas tree, angel, elf, snowman, reindeer, snowflake.

Pytania: What colour is the Christmas tree? What do you want for Christmas?

Polecenia: Fly like an angle. Stand like a Christmas tree. Walk like an elf. Run like a reindeer.


Piosenki:


What do you want for Christmas?

What do you want for Christmas, Christmas, Christmas?

What do you want for Christmas, Santa’s on  his way?

I want a train, I want a train, I want a great big train.

Etc.

 

Snowflake

Snowflake, snowflake, little snowflake

Little snowflake, falling from the sky

Snowflake, snowflake, little snowflake

Falling, falling, falling, falling…

Falling on my nose.

Etc.

 

♫ Hello reindeer

Hello reindeer

Hello snowman

Hello Santa

Happy  holidays

1 2 3, 4 5 6, 7 8 9 10!

Merry Christmas, everyone.

Let’s sing once again.

 

Christmas Finger song

Elf finger, elf finger, where are you?

Here I am, here I am, how do you do?

Angel finger, angel finger, where are you?

Here I am, here I am, how do you do?

Snowman  finger, snowman finger, where are you?

Here I am, here I am, how do you do?

Snowman  finger, snowman finger, where are you?

Here I am, here I am, how do you do?

Reindeer  finger, reindeer finger, where are you?

Here I am, here I am, how do you do?

Santa finger, Santa finger, where are you?

Here I am, here I am, how do you do?

 

We wish you a Merry Christmas

We wish you a Merry Christmas. (3x)
and a Happy New Year. 


 

Drodzy Rodzice
i Przyjaciele naszego przedszkola!

Składamy najserdeczniejsze życzenia,
by w tym wyjątkowym dniu w Państwa domach

nie zabrakło wzajemnego zrozumienia,

rodzinnego ciepła i prawdziwej miłości.

By nadchodzące Święta Bożego Narodzenia

przyniosły radość z tego co jest,
nadzieję na to,co przed nami.

Kolejny zaś Rok 2019 niech będzie czasem
pokoju oraz realizacji osobistych zamierzeń.

 Wesołych Świąt !

 


 

Tematy kompleksowe:

1.       Jesienna pogoda

2.       Przygotowania do zimy

3.       Zabawy na jesienne wieczory

4.       Zwierzęta domowe

 

Co nas czeka w listopadzie?

 

 W pierwszym tygodniu listopada porozmawiamy o pogodzie i zjawiskach atmosferycznych charakterystycznych dla aktualnej pory roku. Zwrócimy również uwagę jak ubierać się adekwatnie do pogody.

W drugim tygodniu miesiąca dowiemy się jak do zimy przygotowują się ludzie oraz zwierzęta. Nauczymy się rozpoznawać wybrane figury geometryczne (kwadrat, trójkąt i koło).

W następnym tygodniu miesiąca znajdziemy sposób jak spędzać długie jesienne wieczory. Natomiast pod koniec miesiąca świętować będziemy Dzień Pluszowego Misia. Porozmawiamy także o zwierzętach domowych.

 

05.11. (poniedziałek)

Sesja zdjęciowa.
Prosimy o odświętne stroje dla dzieci.

 

09.11. (piątek) godz. 1000

Pasowanie na przedszkolaka.

Prosimy  aby dzieci przyszły na śniadanie do godz.08:30. Po pasowaniu dzieci mogą zostać na zajęciach w przedszkolu. Natomiast dzieci, które zostaną po pasowaniu zabrane do domu, prosimy o informacje do nauczyciela, abyśmy mogli odwołać obiady.

 

21.11. (środa) godz. 930

Wyjście do Biblioteki.

Prosimy o przyniesienie wypożyczonych książek.

 

23.11 (piątek)

Dzień Pluszowego Misia

Prosimy o przyniesienie ulubionego misia/pluszaka

 

23.11. (piątek) godz. 930

Audycja muzyczna.

„Kto Ty jesteś? Polak mały!”

 

26.11. (poniedziałek) godz.930

Wycieczka do Ukulele w Toruniu.

Dzieci wezmą udział w warsztatach plastycznych, a następnie spędzą czas w bawialni

 

29.11. (czwartek)

Warsztaty muzyczne.

„Muzyka etniczna”.

Dzieci będą mogły poznać nowe instrumenty perkusyjne, a także na nich zagrać.

 

ANGIELSKI / BIAŁE MISIE / ENGLISH

 

SUBJECT: TEDDY BEAR’S DAY/ DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

Słownictwo: eyes, ears, nose, arms, legs, paws.
Zdanie: I love my teddy bear. Touch your nose. Point to your ears. Put your finger on your head.

Pytania: Can a teddy bear jump, swim...? Has it got two legs? How many toes has it got? Do you love you teddy bear? Have you got a big / small teddy bear?

Piosenki:

My Teddy Bear

My teddy bear  has two eyes. I love my teddy bear.

My teddy bear  has one nose. I love my teddy bear.

My teddy bear has two ears. I love my teddy bear.

My teddy bear has two arms. I love my teddy bear.

My teddy bear has two legs. I love my teddy bear.

My teddy bear has four paws. I love my teddy bear.

 

 

SUBJECT: MY FAMILY / MOJA RODZINA

Słownictwo: mummy, daddy, brother, sister, baby, grandma, grandpa.

Zwroty: My mum likes red. My dad likes blue. My sister’s name is Ola. Here I am.

Pytania: What’s your daddy’s name? Where are you?

Piosenki:

The Family Fingers

Daddy finger , daddy finger

Where are you?

Here I am, here I am, How do you do?

Etc.

 

Tematy kompleksowe:

1.       Przyszła do nas Pani Jesień

2.       Jesień w parku i lesie  

3.       Jesień w sadzie i ogrodzie

4.       Nasze rodziny

5.       Poznajemy  tradycje związane z dniem Wszystkich Świętych

 

Co nas czeka w październiku?

 

W pierwszym tygodniu października poszukamy oznak jesieni. Stworzymy kącik przyrodniczy “Dary Jesieni”. Poszerzymy swoją wiedzę przyrodniczą o nazwy drzew liściastych i ich owoców.  W drugim tygodniu wybierzemy się na spacer po lesie, zobaczymy kto mieszka w lesie. Uporządkujemy naszą wiedzę na temat grzybów, stworzymy grzybki z plasteliny. W trzecim tygodniu miesiąca zajrzymy do ogrodu i zastanowimy się dlaczego warto jeść owoce i warzywa. Zrobimy także sałatkę owocową. W czwartym tygodniu poznamy bliżej nasze rodziny. Wykonamy ramkę na zdjęcia. W kolejnych dniach poznamy zwyczaje związane z dniem Wszystkich Świętych.

 

01.10 (poniedziałek)

Bardzo proszę o przyniesienie “darów jesieni” ( kasztany, żołędzie, liście....)

 

02.10 (wtorek) godz. 17.00

Spotkanie z rodzicami

 

16.10 (wtorek) godz. 9.15

Występ Teatru Bębenek. Przedstawienie pt.: „Kot w butach”.

 

18.10 (czwartek)

Wycieczka do Publicznej Biblioteki w Lulkowie.

 

19.10 (piątek)

Proszę o przyniesienie owoców potrzebnych do zrobienia sałatki owocowej.

 

22.10 (poniedziałek)

Proszę o przyniesienie zdjęcie całej rodziny.

 

24. 10 (środa) godz. 9.30

Wydrążanie dyń. Zapraszamy chętnych rodziców do pomocy w wydrążaniu dyń.

 

26.10 (piątek)

Halloween Party
 Prosimy rodziców o przygotowanie strojów na bal halloweenowy oraz poczęstunku
dla dzieci. Lista dotycząca smakołyków na imprezę zostanie wywieszona w połowie miesiąca.

 

ANGIELSKI – BIAŁE MISIE - ENGLISH

 

SUBJECT : BODY / CIAŁO

Słownictwo: eyes, nose, mouth, ears, head, shoulders, knees, toes.

Polecenia: Touch your nose. Touch your knees.


Head and Shoulders

Head and shoulders knees and toes, knees and toes

Eyes and ears and mouth and nose

 

One Little Finger

One little finger, one little finger, one little finger, tap, tap, tap

Point your finger up,  point your finger down,

Put it on your head

One little finger, one little finger, one little finger, tap, tap, tap

Point your finger up,  point your finger down,

Put it on your nose.

Etc.


 

SUBJECT: HALLOWEEN

Słownictwo: bat, spider, pumpkin, orange, black, sad, happy, angry, trick or treat, ghost.

Polecenia: Make a happy face. Make a sad face. Fly like a bat.

Pytania: What colour is it?

Piosenki:

Knock, Knock, Trick or Treat?

Knock knock, trick or treat?
Who are you?
I'm a ghost. I'm a little ghost.
Knock knock, trick or treat?
Who are you?
I'm a ghost. I'm a little ghost

♫ Can You Make a Happy Face?

Can you make a happy face? (4)

Jack o’lantern.

Can you make an angry face? (4)

Jack o’lantern.

Can you make a scary face? (4)

Jack o’lantern.

Can you make a sad face? (4)

Jack o’lantern.

 

Drodzy rodzice,

Serdecznie witamy w nowym roku szkolnym! Do grupy Białe Misie uczęszczają dzieci 2,5-3 letnie.
Wychowawcą grupy jest pani Dorota Odziomek, a pomocą nauczyciela pani Lidia Lankauf.
Przypominamy także o nowych godzinach funkcjonowania przedszkola. W tym roku są to godziny od  6.30 do  17.00.
Koszt książek do pracy dla dzieci wynosi 20 zł. Informujemy, iż jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia całodobowego dla dziecka firmy Axa, które kosztuje 30 zł, nie jest ono jednak obowiązkowe. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u nauczycieli.  Prosimy o wnoszenie wszystkich opłat u nauczycieli do 7 września. Znacząco ułatwi nam rozliczanie się jeżeli w miarę możliwości będą to odliczone kwoty.
Prosimy również o przynoszenie do przedszkola dwóch dużych paczek chusteczek higienicznych oraz dwóch paczek mokrym chusteczek.

 

Tematy kompleksowe:

1. Witajcie w przedszkolu

2. Dobrze nam razem

3. Jesteśmy bezpieczni

4. Dbamy o siebie i otoczenie wokół nas

                              

Co nas czeka we wrześniu?

 

                W pierwszym tygodniu września podczas różnego rodzaju zabaw integracyjnych dzieci  zapoznają się z nauczycielami i dziećmi w obrębie grupy. Poznają podstawowe pomieszczenia w przedszkolu, zobaczą jak wygląda ich sala, kąciki zabaw, zapamiętają i bedą rozpoznawać swój znaczek w szatni. Wspólnie stworzymy Kodeks Przedszkolaka oraz omówimy zasady obowiązujące w przedszkolu.

                W drugim tygodniu porozmawiamy o zgodnym współdziałaniuw zabawie z innymi dziećmi i współpracy z nauczycielem. Poznamy zwroty grzecznościowe: proszę, przepraszam, dziękuję. Omówimy zasady bezpiecznej zabawy na terenie ogrodu przedszkolnego.

                W trzecim tygodniu miesiąca porozmawiamy o bezpieczeństwie na drodze, poznamy jak wygląda przejście dla pieszych oraz znak stop. Wykonamy sygnalizatory świetlne.

                W czwartym tygodniu nauczymy się jak być samodzielnym w zakresie korzystania z toalety i wykonywania czynności higienicznych (prawidłowe mycie rąk), ubierania się. Poćwiczymy czynności porządkowe: odkładanie zabawek na miejsce, segregowanie według cech wspólnych.

                                                              

13.09 (czwartek) godz. 9:30

Wycieczka do Ogrodu Zoobotanicznego w Toruniu.

 

27.09 (czwartek) godz. 9:30

Wycieczka do Publicznej Biblioteki w Lulkowie.

 

28.09 (piątek) godz. 9:30

Audycja muzyczna pt. „Spotkanie z muzyką Reggae” w wykonaniu grupy Wszyscy Tworzymy Sztukę.

 

 

ANGIELSKI - BIAŁE MISIE - ENGLISH

SUBJECT : HELLO / POWITANIE

Słownictwo: hello, goodbye, name, good, happy.

Zwroty: My name is...

Pytania: What’s your name?

Polecenia: Jump, sit down, turn around, clap your hands, stamp your feet.

Piosenki:


Hello, Hello!

Hello, hello, can you clap your hand?

Can you stretch up hi?

Can you touch your toes?

Can you turn around?

Can you say hello?

Make a circle

Make a circle round and round,

Round and round, round and round,

Make a circle round and round,

Hello, hello, hello!

Make a circle small, small small,

Big, big, big, small, small, small,

Make a circle big, big, big,

Hello, hello, hello!

Make a circle up, up, up,

Down, down, down, up, up, up,

Make a circle, down, down, down,

Now sit down!


 

SUBJECT : COLOURS / KOLORY

Słownictwo: yellow, red, blue, green, orange.

Zwroty: It’s red/blue etc.

Pytania: What colour is it?

Polecenia: Touch the red car. Touch the blue card.

Piosenki:

The Rainbow Colours song

Red, orange, yellow, green, blue, purple, pink

It’s a rainbow, it’s a rainbow, a beautiful rainbow in the sky

 

Top