Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu: 666819063

Zwinne Rysie

Zwinne Rysie

Grupa 4-5 latków

Wychowawczyni: Milena Popek

Nauczyciel wspomagający: Magdalena Kocińska

Pomoc nauczyciela: Małgorzata Stawinoga

Tematy kompleksowe:

 

1. Witamy Nowy Rok

 

2. Kto tu mieszka?

 

3. Moja babcia i mój dziadek

 

4. Lubimy zimę

 

 

 

CO NAS CZEKA W STYCZNIU?

 

 

 

Na początku miesiąca porozmawiamy o noworocznych postanowieniach i planach, utrwalimy nazwy dni tygodnia, miesięcy i pór roku, poznamy różne rodzaje zegarów.

 

W kolejnym tygodniu stycznia dowiemy się, jak wyglądają i z czego są zbudowane domy wybranych zwierząt, będziemy rozpoznawać ślady zwierząt, wykonamy prace plastyczne – plastelinowe gniazdko i śpiącego w gawrze niedźwiedzia.

 

W następnym tygodniu miesiąca będziemy przygotowywać się do uroczystości z okazji Dnia Babci i Dziadka. Utrwalimy wiersze, piosenki i taniec oraz przygotujemy upominki dla dziadków.

 

W ostatnim tygodniu stycznia porozmawiamy o tym, jakich zasad bezpieczeństwa należy przestrzegać podczas zimowych zabaw, nauczymy się oceniać odległość i stosować określenia: bliżej, dalej. Będziemy rozwijać umiejętność obserwowania otoczenia.

 

 

 

08.01. (środa)

 

Zajęcia sensoryczne w przedszkolu prowadzone przez panie z Twórczej Chaty z Torunia

 

 

 

09.01. (czwartek)

 

Zajęcia z Panią Jolą z Biblioteki w Lulkowie

 

Zajęcia dydaktyczne oraz wypożyczanie książek.

 

 

 

10.01. (piątek)

 

Urodziny
Tego dnia będziemy obchodzić urodziny dzieci urodzonych w styczniu.

 

 

 

14.01. (wtorek) wyjazd o godz. 8.45

 

ŚNIADANIE O GODZINIE 7.45

 

Wycieczka do Groty Solnej w Toruniu

 

Warsztaty plastyczne.

 

 

 

24.01. (piątek) godz. 11.30

 

Dzień Babci i Dziadka

 

Występ przygotowany przez dzieci oraz poczęstunek.

 

 

SUBJECT: WINTER and CLOTHES

 

Słownictwo: winter, cold, snow, snowball, snowflake, snowman, sledge, skiing, ice skating, coat, socks, gloves, mittens, hat, sweater, socks, scarf, buttons, nose, eyes, arms, legs.

 

Zwroty: It’s cold and snowy. Snowflakes fell down. Let’s build/make a snowman. I’m wearing a scarf. I have 3 buttons an a carrot nose. I have a hat on my head. Put on your jacket. Take your boots off.

 

Pytania: What are you wearing when it is cold? What is she/he wearing? Are you wearing a hat? Who is wearing a scarf? Are you wearing red mittens? Is your favourite hat blue? Do you like red boots? What is the weather like in winter? Do you like winter?

 

Piosenki:

 

How’s the weather today?

How is the weather today?

How is the weather today?

Is it snowing? Is it snowing?,

I am cold today.

 

 

 

What Are You Wearing?

What are you wearing?

A t-shirt or a sweater?

What are you wearing?

Blue jeans or short?

I’m wearing a red t-shirt,

A scarf and a hat.

Big red boots and I’m wearing yellow shorts.

 

Counting snowflakes

Well, I’m just sitting outside, counting the snowflakes one, two, three, four, five. Six, seven, eight, nine, ten eleven, twelve. Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty!

Yeah! Twenty little snowflakes on the ground. Lots of little snowflakes coming down from the sky.

Let’s Get Dressed

Everybody put your socks on,

Your sock on, your socks on.

Let’s do it this way:

First put in one foot,

And then put in the other foot.

Everybody put your socks on,

Let’s go out to play!

etc.

 

 

I’m a little snowman

I’m a little snowman . Look at me. These are my buttons 1,2,3

These are my eyes and this is my nose. I wear a hat and scarf.

Brrrr…. It’s cols!

 

 




SUBJECT: ARCTIC ANIMALS

 

Słownictwo: seal, orca, arctic hare, snowy owl, polar bear, arctic fox, penguin, whale, walrus, puffin, moose, skate, ski.

Zwroty: Waddle like a penguin. Swim like an orca. Run like a fox. Fly like a puffin. Clap like a seal. Jump like a hare.

Pytania: Can a seal fly? Can an owl run? Is a snowy owl white? What is your favourite arctic animal? Is a whale big animal? What colour is arctic hare? Can you swim like an orca?


 

The Penguins Dance (action song)

Penguins attention! Penguins begin!

Have you ever seen a penguin dancing here?

When you look at me , a penguin you will see.

Penguins attention! Penguins begin!

Right flipper, Left flipper.

Right foot, left foot.

Nod your head, turn around.

Have you ever seen a penguin dancing here?

When you look at me , a penguin you will see.

Penguins attention!

Penguins dismissed!

 

 

Freeze Dance

 

Let’s play the Arctic Freeze Game! We are going to do all kind of arctic animals actions. But, remember to stop when I say FREEZE.

Get ready to skate like a penguin.

Penguin skating 2x

Skating all around

Skating any way you please.

But stop when I say FREEZE.

 

Get ready to ski like a polar bear.

Polar bear skiing 2x

Skiing all around.

Skiing any way you please.

But stop when I say FREEZE.

 

Get ready to run like an arctic fox.

Arctic fox running 2x.

Running all around.

Running any way you please.

But stop when I say FREEZE.

 

Get ready to hop like an arctic hare.

Arctic hare hopping 2x

Hopping all around.

Hopping any way you please.

But stop when I say FREEZE.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

Tematy kompleksowe:

 

1. Czekamy na Świętego Mikołaja

 

2. Choinkowe ozdoby

 

3. Świąteczne tradycje

 

 

 

 

 

CO PRZYNIESIE GRUDZIEŃ?

 

 

 

Na początku grudnia dowiemy się, gdzie mieszka Mikołaj i jak wygląda jego dom, porozmawiamy o naszych wymarzonych prezentach oraz o konieczności niesienia pomocy potrzebującym, nie tylko w okresie przedświątecznym. Nauczymy się piosenki o Mikołaju i wykonamy jego portret, a 6 grudnia, z okazji Mikołajek, nasza sala zmieni się w salę kinową i obejrzymy świąteczny film animowany.

 

 

 

W drugim tygodniu będziemy rozpoznawać ozdoby choinkowe za pomocą dotyku i nazywać je, porównywać długości łańcuchów, rozwiązywać świąteczne zagadki. Ponadto wykonamy bombki wyklejane ziarnami i świąteczne gwiazdki z masy solnej, które zawiesimy na choince znajdującej się w naszej sali.

 

 

 

W kolejnym tygodniu miesiąca porozmawiamy o świątecznych tradycjach, będziemy odgadywać świąteczne zapachy, wspólnie wykonamy szopkę bożonarodzeniową.

 

 

 

 

 

03.12 (wtorek) godz.18.00

 

WARSZTATY DLA RODZICÓW

 

Serdecznie zapraszamy rodziców bez dzieci na spotkanie, podczas którego tworzyć będziemy dekoracje świąteczne, którymi zostaną obdarowani zaproszeni na spotkania wigilijne goście.

 

Podczas spotkania poznamy nie tylko ciekawe techniki tworzenia ozdób świątecznych, ale będziemy mieli również okazję do integracji.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

 

 

05.12 (czwartek)

 

Zajęcia z muzyki etnicznej.

 

Dźwięki Sri Lanki.

 

 

 

06.12 (piątek) – Mikołajki

 

Wykonywanie ozdób świątecznych. Kino Poduszkowe.

 

W tym dniu będziemy również wyrabiać ciasto na pierniki – chętnych rodziców zapraszamy do pomocy.

 

 

 

 

 

09.12 (poniedziałek) – WYJAZD o godz. 9.00 – ŚNIADANIE O GODZINIE 8.00

 

Wycieczka do Bajarki w Toruniu.
Zajęcia plastyczne dotyczące Świąt Bożego Narodzenia.

 

 

 

10.12 (wtorek) – godz. 9.30
Pieczenie i ozdabianie pierników.

 

Zapraszamy chętnych rodziców do pomocy.

 

 

 

13.12 (piątek) godz. 14.00
Spotkanie Wigilijne.
Przedstawienie Świąteczne, poczęstunek. Lista z zapisami na poczęstunek zostanie wywieszona tydzień przed spotkaniem na tablicy ogłoszeń w przedsionku.

 

 

 

18.12 (środa)

 

Zajęcia sensoryczno – plastyczne.

 

 

 

 

 

ANGIELSKI – ZWINNE RYSIE – ENGLISH

 

SUBJECT: TOYS / ZABAWKI

 

Słownictwo: car, train, dolly, ball, robot, teddy bear, blocks, dinosaur, kite, plane, balloon, big, small, medium size.

 

Pytania: Have you got a car? What colour is the ball? What’s your favourite toy? Where is the robot? Dolly, where are you?

 

Polecenia: Walk like a robot. Jump like a ball. Touch the ground. Point to your nose. Find and bring me a green block. Take a red balloon. Give me a big/ medium/ small teddy bear.

 

Piosenki:

 

I’ve got many toys

 

I’ve got many, many toys,

 

I’ve got many, many toys,

 

What about you?

 

I’ve got a train, I’ve got a car…

 

 

 

What is it?(x3) It’s a ball.(x3)

 

What is it?(x3) It’s a bear.(x3)

 

What is it?(x3) It’s a block.(x3)

 

What is it?(x3) It’s a dinosaur.(x3)

 

What is it?(x3) It’s a doll.(x3)

 

What is it?(x3) It’s a kite.(x3)

 

What is it?(x3) It’s a plane.(x3)

 

What is it?(x3) It’s a dinosaur.(x3)

 

What is it?(x3) It’s a robot.(x3)

 

What is it?(x3) It’s a train.(x3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There were ten in the bed
and the little one said,
“Roll over, roll over.”
So they all rolled over and one fell out.

 

Nine!

 

There were nine in the bed

 

and the little one said,

 

Roll over, roll over.”
So they all rolled over and one fell out. Etc.

 

 

 

One!

 

There was one in the bed,

 

and the little one said,

 

I’m lonely”.

 

 

 

Teddy Bear, Teddy Bear

 

Teddy bear, teddy bear, turn around,

 

Teddy bear, teddy bear, touch the ground,

 

Teddy bear, teddy bear, touch your nose,

 

Teddy bear, teddy bear, point to your toes,

 

Teddy bear, teddy bear, wear your shoes,

 

Teddy bear, teddy bear, go to school.

 

Tematy kompleksowe:

 

1. Jesienna pogoda

 

2. Urządzenia elektryczne

 

3. Zwierzęta domowe

 

4. Na poczcie

 

 

 

Co przyniesie listopad?

 

 

 

Na początku miesiąca porozmawiamy o jesiennej pogodzie. Dowiemy się, jak wygląda obieg wody w przyrodzie, dlaczego deszcz jest potrzebny, nauczymy się nazywać i rozróżniać pory roku oraz dostrzegać rytm i następstwa dnia i nocy.

 

 

 

W następnym tygodniu miesiąca poznamy wybrane urządzenia elektryczne, ich rolę w życiu codziennym oraz zasady bezpieczeństwa, których trzeba przestrzegać podczas ich użytkowania.

 

 

 

W trzecim tygodniu poszerzymy wiedzę na temat opieki nad zwierzętami domowymi, porozmawiamy o odpowiedzialności właściciela za swoje zwierzę, dowiemy się także na czym polega praca weterynarza.

 

 

 

Temat przewodni ostatniego tygodnia brzmi „Na poczcie”. Poznamy znaczenie słowa „adresat”, dowiemy się co trzeba zrobić zanim wrzucimy list do skrzynki, porozmawiamy o pracy listonosza i o etapach wędrówki listów. Ponadto wykonamy kartki świąteczne dla dziadków i wybierzemy się na pocztę, gdzie samodzielnie przykleimy znaczki i wrzucimy kartki do skrzynki.

 

 

 

07.11 (czwartek) – godz. 9.30
Spotkanie z panią z Gminnej Biblioteki Publicznej w Lulkowie.
Prosimy o zwrot książek.

 

 

 

13.11 (środa) – WYJAZD O GODZ. 10.30
Wycieczka do Teatru Baj Pomorski w Toruniu
na przestawienie pt. „Brzdęk i Dźwięk”.

 

 

 

25.11. (poniedziałek) godz. 9.15
Audycja muzyczna.
„Polska – moja ojczyzna”.

 

Proszę o przyniesienie kartki z adresem do dziadków – dzieci będą wysyłały samodzielnie przygotowane kartki świąteczne.

 

 

 

26.11 (wtorek)

 

Dzień Pluszowego Misia

 

Prosimy o przyniesienie ulubionego misia.

 

 

ANGIELSKI / ZWINNE RYSIE / ENGLISH

 

SUBJECT : TEDDY BEAR’S DAY/ DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

 

Słownictwo: eyes, ears, nose, arms, legs, paws.

 

 

 

Zdanie: I love my teddy bear, My teddy bear has got two eyes..., Touch your nose, Point to your ears, Put you finger on your head.

 

Pytania: Can a teddy bear jump, swim...? Has it got two legs? How many toes has it got? Do you love you teddy bear? Have you got a big/ small teddy bear?

 

Piosenki:

 

My Teddy Bear

 

My teddy bear has two eyes. I love my teddy bear.

 

My teddy bear has one nose. I love my teddy bear.

 

My teddy bear has two ears. I love my teddy bear.

 

My teddy bear has two arms. I love my teddy bear.

 

My teddy bear has two legs. I love my teddy bear.

 

My teddy bear has four paws. I love my teddy bear.

 

 

 

SUBJECT: MY FAMILY / MOJA RODZINA

 

Słownictwo: mummy, daddy, brother, sister, baby, grandma, grandpa.

 

Zwroty: My mum likes red. My dad likes blue. My sister’s name is Ola. Here I am.

 

Pytania: What’s your daddy’s name? Where are you?

 

Piosenki:

 

The Family Fingers

 

Daddy finger , daddy finger

 

Where are you?

 

Here I am, here I am, How do you do?

 

Etc.

 

 

 

Rain, rain, go away

 

Daddy finger , daddy finger

 

Rain, rain, go away. Come again another day.

 

Daddy/mummy/brother/sister/baby/all the family

 

Wants to play

 

Rain, rain, go away!

 

 

 

 

 

Tematy kompleksowe:

 

1. Dbamy o zdrowie

 

2. Jesień w sadzie

 

3. Jesień w parku i w lesie

 

4. Moja rodzina

 

5. Pamiętamy o zmarłych

 

 

 

 

 

 

 

Co nas czeka w październiku?

 

 

 

Na początku miesiąca porozmawiamy o tym, jak należy dbać o zdrowie - poznamy zasady zdrowego żywienia, dowiemy się jakie części garderoby powinniśmy ubrać gdy idziemy na jesienny spacer, porozmawiamy o tym jak należy dbać o zęby, a także jak wygląda wizyta w gabinecie lekarskim i dlaczego należy stosować się do zaleceń lekarza.

 

W następnym tygodniu miesiąca porozmawiamy o tym, jak wygląda jesień w sadzie. Utrwalimy nazwy jesiennych owoców, sprawdzimy jak smakują i jak wyglądają w przekroju, poznamy cykl życia jabłoni.

 

 

 

Tematem przewodnim w trzecim tygodniu października będzie „Jesień w parku i w lesie”. Będziemy wspólnie rozpoznawać i nazywać drzewa, liście i owoce, utrwalimy nazwy leśnych zwierząt i dowiemy się w jaki sposób przygotowują się one do zimy, porozmawiamy też o kolorach jesieni.

 

Kolejny tydzień poświęcimy na rozmowy o rodzinie, doskonaląc przy okazji umiejętność wypowiadania się na podany temat. Będziemy oglądać rodzinne fotografie, nazywać członków rodziny, wzbogacimy słownictwo związane z rodziną.

 

W ostatnim tygodniu miesiąca przygotujemy się do listopadowych świąt - Wszystkich Świętych i Zaduszek, porozmawiamy o tradycjach z nimi związanych.

 

 

 

 

 

03.10. (czwartek) WYJAZD godz. 8.45, ŚNIADANIE o godz. 7.45.

 

Wyjazd do Muzeum Zabawek i Bajek w Toruniu.

 

 

 

07.10. (poniedziałek) godz. 9.15

 

Audycja muzyczna.

 

"Kaszubska muzyka ludowa".

 

 

 

08.10. (wtorek) godz. 9.15

 

Zajęcia fizyczno-chemiczne z Panem Bartkiem.

 

 

 

16.10. (środa) godz. 9.15

 

Zajęcia z Panią Jolą z Biblioteki w Lulkowie.

 

Zajęcia dydaktyczne oraz wypożyczanie książek.

 

 

 

21.10. (poniedziałek)

 

Proszę o przyniesienie rodzinnych fotografii – będą nam potrzebne do zajęć na temat rodziny.

 

 

 

25.10. (piątek) godz. 9.15

 

WIELKI JESIENNY BAL

 

Zapraszamy dzieci w przebraniach (niekoniecznie związanych z jesienią- oczekujemy również księżniczek i superbohaterów) do wspólnego świętowania jesieni. Prosimy o przygotowanie warzywnych i owocowych przekąsek.

 

 

 

ANGIELSKI – ZWINNE RYSIE – ENGLISH

 

 

SUBJECT: AUTUMN/ JESIEŃ

 

Słownictwo: autumn, leaves, squirrel, wind, rain, clouds, birds, umbrella, wellingtons, pumpkin, scarecrow, mushroom, rake.

 

 

 

Zdanie: I can see a squirrel. Birds fly away. Autumn leaves are falling down. Let’s count the raindrops. Jump on the ground.

 

 

 

Pytania: What’s the weather like today? Can you see the squirrel? Haw many leave are on the ground? What colour is a squirrel?

 

 

 

Piosenki:

 

What’s The Weather Like Today?

What’s the weather like today?

Sunny, it’s sunny. X2

Sunny, it’s sunny,

Everyone is happy! X2

What’s the weather like today?

Rainy, it’s rainy. X2

Rainy, it’s rainy,

Everyone is sad! X2

 

 

 

 

Autumn Leaves are Falling Down

Autumn leaves are (changing colors x3)

Autumn leaves are changing colors all over town.

Autumn leaves are (falling down x3)

Autumn leaves are falling down

Down to the ground

Take a rake and (rake them down x3)

Take a rake and rake them down on the ground.

Make a pile (and jump in x3)

Make a pile and jump in on the ground

Autumn leaves x6 are on the ground

Autumn leaves x6 are on the ground

 

 

SUBJECT: FEELINGS / UCZUCIA

Słownictwo: great, good, wonderful, not so good, excited, happy, hungry, angry, sad, scared, thirsty, tired, surprised.

Zwroty: I’m happy. I’m sad. Yes, I am!, No, I’m not! Turn around. Stomp your feet. Clap your hands. Take a nap. I feel silly.

Pytania: Are you angry? Are you excited? How are you today?

Piosenki:

 

If Your Happy, Happy, Happy

If your happy, happy, happy,

Clap your hands.

If your happy, happy, happy,

Clap your hands.

 

If your angry, Stomp your feet.

If your scared, Say oh no.

If you sleepy, Take a nap.

 

 

 

 

Emotions hokey pokey

You put your happy face in,

You take your happy face out,

You put your happy face in and you shake it all about.

You do the hokey pokey and turn yourself around

Everybody turn around.

You put your sad face/angry face/scared face/surprised/silly face etc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tematy kompleksowe:

 

1. W przedszkolu

 

2. Wakacyjne wspomnienia

 

3. Bezpieczne ulice

 

4. Nadeszła jesień

 

 

 

Co nas czeka we wrześniu?

 

 

 

Na początku miesiąca zapoznamy się z nowymi kolegami i koleżankami, będziemy uczestniczyć w zabawach integrujących grupę. Przypomnimy sobie, jakie zasady obowiązują w przedszkolu, zapoznamy się z nowymi znaczkami, stworzymy kalendarz urodzin.

 

 

 

W następnym tygodniu miesiąca porozmawiamy o naszych wakacyjnych przygodach, będziemy oglądać zgromadzone zdjęcia i pamiątki, wykonamy prace plastyczne nawiązujące tematyką do minionych wakacji.

 

 

 

W trzecim tygodniu września utrwalimy zasady bezpiecznego poruszania się po drogach, przypomnimy co to jest zebra i sygnalizator świetlny oraz jakie znaczenie mają kolory świateł, poznamy niektóre znaki drogowe i zapoznamy się z pracą policjanta. Ponadto będziemy rozpoznawać i naśladować odgłosy pojazdów, nauczymy się nowej piosenki o bezpiecznym przechodzeniu przez ulicę.

 

W ostatnim tygodniu miesiąca poszukamy pierwszych oznak jesieni, wykorzystamy dary jesieni (kasztany, żołędzie i liście) podczas zajęć i zabaw. Poszerzymy wiedze przyrodniczą na temat grzybów i warzyw.

 

 

 

Pierwszy tydzień września

 

Proszę o przyniesienie jednego zdjęcia przedstawiającego twarz dziecka (mały format – np. zdjęcie legitymacyjne, paszportowe, fragment wycięty z większej fotografii), które będzie nam potrzebne do wykonania grupowego kalendarza urodzin (dotyczy nowych dzieci w grupie)

 

9.09 (poniedziałek)

 

Proszę o przyniesienie pamiątek z wakacji (zdjęć, pocztówek, muszli itp.) – wykorzystamy je podczas zajęć

 

 

 

11.09 (środa)

 

godz. 9.30

 

Wizyta pani Joli z Biblioteki Publicznej w Lulkowie

 

 

 

 

 

13.09 (piątek)

 

Urodziny dzieci urodzonych w miesiącu wrześniu.

 

 

 

17.09 (wtorek)

 

wyjazd o godz. 9.30

 

Wycieczka do Ogrodu Zoobotanicznego w Toruniu

 

 

 

 

 

20.09 (piątek)

 

Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka

 

 

 

23.09 (poniedziałek)

 

Proszę o przyniesienie darów jesieni (żołędzi, kasztanów, liści)

 

 

 

24.09 (wtorek)

 

Warsztaty Muzyki Etnicznej

 

 

ANGIELSKI – ZWINNE RYSIE – ENGLISH

 

 

 

SUBJECT : HELLO / POWITANIE

 

Słownictwo: hello, goodbye, name, good, happy, sad,

 

Zwroty: My name is... I'm happy, I'm sad today.

 

Pytania: What’s your name?, How are you today? Are you happy?

 

Polecenia: Jump, sit down, stand up, turn around, clap your hands, stamp your feet, creep like a cat, touch your head, point to your nose, run, walk.

 

Rymowanki:

 

1,2,3,4 make a circle on the floor.

 

1,2,3 play with me.

 

Piosenki:

 

Hello, Hello!

Hello, hello, can you clap your hand?

Can you stretch up hi?

Can you touch your toes?

Can you turn around?

Can you say hello?

 

Make a circle

Make a circle round and round,

Round and round, round and round,

Make a circle round and round,

Hello, hello, hello!

Make a circle small, small small,

Big, big, big, small, small, small,

Make a circle big, big, big,

Hello, hello, hello!

Make a circle up, up, up,

Down, down, down, up, up, up,

Make a circle, down, down, down,

Now sit down!

 

Bye, Bye, Goodbye

 

 

Bye, bye. Goodbye

Bye, bye, bye, bye. Goodbye.

I can clap my hands.

I can stamp my feet.

 

 

I can clap my hands.

I can stamp my feet.

 

 

 

 

 

 

SUBJECT : COLOURS / KOLORY

 

Słownictwo: red, purple, yellow, red, blue, green, orange, light green, dark green, light blue, dark blue, rainbow.

 

Zwroty: It’s red/blue etc. The car is yellow.

 

Pytania: What colour is it? Is the ball dark or light green?

 

Polecenia: Touch the red car. Touch the blue card. Point to the pink doll.

 

Piosenki:

 

The Rainbow Colours song

 

Red, orange, yellow, green, blue, purple, pink

 

It’s a rainbow, it’s a rainbow, a beautiful rainbow in the sky

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top