Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu: 666819063

Grupy

Grupy (4)

W tym dziale:

Białe misie

Białe misie (1)

Grupa 2,5 - 3 latków

Wychowawczyni Dorota Odziomek

Pomoc nauczyciela Lidia Lankauf

Zobacz artykuły...
Zwinne Rysie

Zwinne Rysie (1)

Grupa 3-4 latków

Wychowawczyni Milena Popek

Nauczyciel wspomagający Magdalena Kocińska

Pomoc nauczyciela Małgorzata Stawinoga

Zobacz artykuły...
Wesołe Renifery

Wesołe Renifery (1)

Grupa 4-5 latków

Wychowawczynie Joanna Sobań i Alina Ropińska

Zobacz artykuły...
Górskie Orły

Górskie Orły (1)

Grupa  5-6 latków

Wychowawczyni Klaudia Wieczyńska

Nauczyciel pomagający Malwina Probe

Zobacz artykuły...

 

Drodzy rodzice,

Serdecznie witamy w nowym roku szkolnym! Do grupy Górskie Orły uczęszczają w tym roku dzieci 5-6letnie.
Wychowawcą grupy jest pani Klaudia Wieczyńska, a nauczycielem wspomagającym jest pani Malwina Probe.
Przypominamy także o nowych godzinach funkcjonowania przedszkola. W tym roku są to godziny od  6.30 do  17.00.
Koszt książek do pracy dla dzieci wynosi 35 zł. Informujemy, iż jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia całodobowego dla dziecka firmy Axa, które kosztuje 30 zł, nie jest ono jednak obowiązkowe. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u nauczycieli.  Prosimy o wnoszenie wszystkich opłat u nauczycieli do 7 września. Znacząco ułatwi nam rozliczanie się jeżeli w miarę możliwości będą to odliczone kwoty.
Prosimy również o przyniesienie dla dzieci teczki do zadań domowych, strojów gimnastycznych w podpisanych workach oraz  dwóch dużych paczek chusteczek higienicznych oraz dwóch paczek mokrym chusteczek.

 

Tematy kompleksowe:

1. W przedszkolu

2. Wakacyjne wspomnienia

3. Jesteśmy bezpieczni

4. Nadeszła jesień

 

CO PRZYNIESIE WRZESIEŃ?

            Pierwszy tydzień września będzie przeznaczony na  poznanie przedszkola, zasad panujących w grupie oraz poznanie nowych dzieci i pracowników.

            Następnie powrócimy do wakacyjnych wspomnień. Opowiemy sobie
o pięknych miejscach w Polsce, które warto zobaczyć.

            W trzecim tygodniu dzieci zapoznają się z sygnalizacją świetlną, omówimy zasady bezpieczeństwa podczas przechodzenia przez jezdnie oraz jazdy samochodem. Przedszkolacy dowiedzą się również czym są pojazdy uprzywilejowane.

            Na koniec miesiąca przywitamy jesień. Porozmawiamy sobie o zmianach zachodzących w przyrodzie.

 

19.09 (środa) – godz. 9.30
Wycieczka do Publicznej Biblioteki w Łysomicach

 

14.09 (piątek) – godz. 9.30
Wycieczka do Ogrodu Zoo-botanicznego

 

28.09 (piątek) – godz. 9.30
Występ muzyków z grupy  Wszyscy Tworzymy Sztukę - audycja pt. "Spotkanie
z muzyką Reggae”

 

 

ANGIELSKI – GÓRSKIE ORŁY - ENGLISH

Subject: Hi, Hello / Powitanie

Słownictwo: hello, good morning, goodbye, name, live, fine, good, happy, bad, sad.

Zwroty: My name is..., I live..., I’m...

Pytania: What’s your name?, Where do you live?, How are you?

Rymowanki:

1, 2, 3 all eyes on me.

3, 2, 1 let’s have some fun!

Everybody say hello.

Ready, steady, go.

1,2,3,4 make a circle on the floor.

1,2,3 play with me.


 

Piosenki:


Goodmorning Song


Good morning x4

One, two- One two three!

Good morning x4

Early in the morning

 I say good morning

Hello and how are you?

 

What’s your name?

What’s your name? x2

My name is Ania. x2

How are you today? x2

I am good! x2

Where do you live? x2

I live in Polamd. x2

How old are you? x2

I am four. x2

Do you like chicken? x2

Yes, I do. x2

What ‘s your favourite food? x2

It’s ice-cream. x2

Can you swim? x2

No, I can’t.

Can you ride a bike? x2

Yes, I can. x2


 

SUBJECT: SHAPES + COLOURS / KSZTAŁTY + COLORY

Słownictwo: circle, square, rectangle, triangle, star, heart, moon, diamond oval.

Zwroty: It’s a square, It’s blue. It’s a blue square.

Pytania: What colour is the triangle? What do you see? I see white diamond. Can you see a green oval? Can you give me a blue triangle? Can you point to a pink heart? Can you touch a yellow rectangle? Can you find a red square?

Piosenki:


The Colours Song

Red, red, the apple is red.

The apple is red, red, red.

Green, green, the tree is green.

The tree is green, green,  green.

Blue, blue, the ball is blue.

The ball is blue, blue, blue.

Yellow, yellow, the lemon is yellow.

The lemon is yellow, yellow, yellow.

Orange, orange, the juice is orange.

The juice is orange, orange, orange.

Black, black, the hat is black.

The hat is black, black, black..



What do you see?

What do you see?

I see a red circle.

Red circle is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a pink heart.

Pink heart is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a blue star.

Blue star is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a green square.

Green square is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a yellow rectangle.

Yellow rectangle is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a orange triangle.

Orange triangle is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a white diamond.

White diamond is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a brown oval.

Brown oval is what I see.

 

The Shape Song

A circle, a circle. Can you make a circle? 2x

A circle, a circle. Can you find a circle? 2

(Can you find a circle ? Ready, go!)

A square, a diamond, a heart, a triangle, a rectangle, an oval, a star


 

SUBJECT: STORY TIME

„Incy, Wincy spider” / Opowiadanie, mini teatrzyk oraz piosenka.

Słownictwo: spider, climb, waterspout, clever, very happy, sad, again.

Zwroty: It’s raining. The Sun is shining. It’s dry. It’s wet .I can climb. He is clever.

Pytania: Is it dry? Is it wet? Is it raining? Is it sunny? Is he happy? Is he sad now?

Piosenka:

Incy Wincy spider climbed up the waterspout.

Down came the rain and washed the spider out!

Out came the sunshine and dried up all the rain

And Incy Wincy spider climbed up the spout again

 

 


 

 

 

 

 

Drodzy rodzice,

Serdecznie witamy w nowym roku szkolnym!  W tym roku do grupy Wesołe Renifery uczęszczają dzieci 4-5 letnie.
Wychowawcami grupy są pani Joanna Sobań i pani Alina Ropińska.
Przypominamy także o nowych godzinach funkcjonowania przedszkola. W tym roku są to godziny od  6.30 do  17.00.
Koszt książek do pracy dla dzieci wynosi 30 zł. Informujemy, iż jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia całodobowego dla dziecka firmy Axa, które kosztuje 30 zł, nie jest ono jednak obowiązkowe. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u nauczycieli.  Prosimy o wnoszenie wszystkich opłat u nauczycieli do 7 września. Znacząco ułatwi nam rozliczanie się jeżeli w miarę możliwości będą to odliczone kwoty.
Prosimy również o przynoszenie do przedszkola dwóch dużych paczek chusteczek higienicznych oraz dwóch paczek mokrym chusteczek.

 

Tematy kompleksowe:

 

1. W przedszkolnej gromadzie miło płynie czas

2. Wesoło jesienią w ogródku na grządce

3. W sadzie

4. Jesienne zabawy

 

 

CO NAS CZEKA WE WRZEŚNIU?

 

            Pierwszy tydzień września poświęcimy na przypomnienie zasad jakie panują w przedszkolu. Będziemy zapoznawać się z nową salą oraz kolegami. Wspólnie pospominamy również wakacje.

           

W kolejnym tygodniu przeniesiemy się do ogrodu. Będziemy rozmawiać na temat warzyw. Poznamy ich nazwy, wykonamy warzywne kukiełki. Dowiemy się także dlaczego warto jeść warzywa.

           

W trzecim tygodniu miesiąca porozmawiamy o owocach z sadu. Będziemy poznawać je po smaku, wykonamy sałatkę owocową.

           

Ostatni tydzień miesiąca poświęcimy na jesienne zabawy. Dowiemy się w jaki sposób zmienia się przyroda jesienią. Stworzymy ludziki z kasztanów.

 

 

 

10.09.2018 (poniedziałek)

Będziemy rozmawiać na temat warzyw, bardzo proszę o przyniesienie jednego warzywa

 

14.09.2018 (piątek) godz.9.30

Wycieczka do Ogrodu Zoobotanicznego w Toruniu

 

19.09.2018 (środa) godz. 9.30

Wycieczka do Biblioteki w Lulkowie

 

21.09.2018 (piątek)

Zajęcia gospodarczee, wykonanie sałatki owocowej. Proszę o przyniesienie owoców.

 

24.09.2018 (poniedziałek)

Zajęcia na temat darów jesieni. Proszę o przyniesienie wybranych darów.

 

28.09.2018 (piątek) godz. 9.30

Audycja muzyczna pt. „Spotkanie z muzyką reggae” w wykonaniu grupy Wszyscy Tworzymy Sztukę

 

ANGIELSKI – WESOŁE RENIFERY - ENGLISH

Subject: Hi, Hello / Powitanie

Słownictwo: hello, good morning, goodbye, name, live, fine, good, happy, bad, sad.

Zwroty: My name is..., I live..., I’m...

Pytania: What’s your name?, Where do you live?, How are you?

Rymowanki:

1, 2, 3 all eyes on me.

3, 2, 1 let’s have some fun!

Everybody say hello.

Ready, steady, go.

1,2,3,4 make a circle on the floor.

1,2,3 play with me.


 

Piosenki:


Goodmorning Song


Good morning x4

One, two- One two three!

Good morning x4

Early in the morning

 I say good morning

Hello and how are you?

 

What’s your name?

What’s your name? x2

My name is Ania. x2

How are you today? x2

I am good! x2

Where do you live? x2

I live in Polamd. x2

How old are you? x2

I am four. x2

Do you like chicken? x2

Yes, I do. x2

What ‘s your favourite food? x2

It’s ice-cream. x2

Can you swim? x2

No, I can’t.

Can you ride a bike? x2

Yes, I can. x2


 

SUBJECT: SHAPES + COLOURS / KSZTAŁTY + COLORY

Słownictwo: circle, square, rectangle, triangle, star, heart, moon, diamond oval.

Zwroty: It’s a square, It’s blue. It’s a blue square.

Pytania: What colour is the triangle? What do you see? I see white diamond. Can you see a green oval? Can you give me a blue triangle? Can you point to a pink heart? Can you touch a yellow rectangle? Can you find a red square?

Piosenki:


The Colours Song

Red, red, the apple is red.

The apple is red, red, red.

Green, green, the tree is green.

The tree is green, green,  green.

Blue, blue, the ball is blue.

The ball is blue, blue, blue.

Yellow, yellow, the lemon is yellow.

The lemon is yellow, yellow, yellow.

Orange, orange, the juice is orange.

The juice is orange, orange, orange.

Black, black, the hat is black.

The hat is black, black, black..



What do you see?

What do you see?

I see a red circle.

Red circle is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a pink heart.

Pink heart is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a blue star.

Blue star is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a green square.

Green square is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a yellow rectangle.

Yellow rectangle is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a orange triangle.

Orange triangle is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a white diamond.

White diamond is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a brown oval.

Brown oval is what I see.

 

The Shape Song

A circle, a circle. Can you make a circle? 2x

A circle, a circle. Can you find a circle? 2

(Can you find a circle ? Ready, go!)

A square, a diamond, a heart, a triangle, a rectangle, an oval, a star


 

SUBJECT: STORY TIME

„Incy, Wincy spider” / Opowiadanie, mini teatrzyk oraz piosenka.

Słownictwo: spider, climb, waterspout, clever, very happy, sad, again.

Zwroty: It’s raining. The Sun is shining. It’s dry. It’s wet .I can climb. He is clever.

Pytania: Is it dry? Is it wet? Is it raining? Is it sunny? Is he happy? Is he sad now?

Piosenka:

Incy Wincy spider climbed up the waterspout.

Down came the rain and washed the spider out!

Out came the sunshine and dried up all the rain

And Incy Wincy spider climbed up the spout again

 

 


 

 

 

 

 

 

 Drodzy rodzice,

Serdecznie witamy w nowym roku szkolnym! Do grupy Zwinne Rysie w tym roku uczęszczają dzieci 3-4 letnie.
Wychowawcą grupy jest pani Milena Popek, nauczycielem wspomagającym pani Magdalena Kocińska, a pomocą nauczyciela pani Małgorzata Stawinoga.
Przypominamy także o nowych godzinach funkcjonowania przedszkola. W tym roku są to godziny od  6.30 do  17.00.
Koszt książek do pracy dla dzieci wynosi 20 zł. Informujemy, iż jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia całodobowego dla dziecka firmy Axa, które kosztuje 30 zł, nie jest ono jednak obowiązkowe. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u nauczycieli.  Prosimy o wnoszenie wszystkich opłat u nauczycieli do 7 września. Znacząco ułatwi nam rozliczanie się jeżeli w miarę możliwości będą to odliczone kwoty.
Prosimy również o przynoszenie do przedszkola dwóch dużych paczek chusteczek higienicznych oraz dwóch paczek mokrym chusteczek.

 

Tematy kompleksowe:

1. Jestem w przedszkolu

2. Wakacyjne przygody

3. Bezpieczna droga do przedszkola

4. Przyszła do nas Pani Jesień

 

Co nas czeka we wrześniu?

 

W pierwszym tygodniu września zapoznamy się z nową salą, zabawkami, utrwalimy zasady obowiązujące na terenie przedszkola i w grupie, uaktualnimy nasz „kontrakt grupowy”. Porozmawiamy również na temat tego, jak należy zachowywać się w trakcie posiłków.

W drugim tygodniu miesiąca będziemy wspominać wakacje – porozmawiamy o naszych wakacyjnych przygodach, będziemy oglądać zdjęcia i pamiątki z wakacji, urządzimy kącik wakacyjny w naszej sali. Wykonamy prace plastyczne – łódki i pocztówki z wakacji.

W trzecim tygodniu utrwalimy zasady bezpiecznego poruszania się po drogach, przypomnimy co to jest sygnalizator świetlny i jakie znaczenie mają kolory świateł, poznamy niektóre znaki drogowe, przy okazji utrwalając kształty – koło, trójkąt, kwadrat. Będziemy rozpoznawać i naśladować odgłosy pojazdów, wykonamy „zebrę” i kolorowe znaki drogowe.

W ostatnim tygodniu września poszukamy pierwszych oznak jesieni, wykorzystamy jesienne skarby (szyszki, orzechy, żołędzie, kasztany) do układania rytmów, dowiemy się jakie przetwory można zrobić ze śliwek. Będziemy grać na instrumentach, uczestniczyć w jesiennych zabawach ruchowych, wykonamy również kolorowe prace plastyczne – stemple z liści i sukienkę Pani Jesieni.

 

Pierwszy tydzień września

Proszę o przyniesienie jednego zdjęcia przedstawiającego twarz dziecka (mały format – np. zdjęcie legitymacyjne, paszportowe, fragment wycięty z większej fotografii) – będzie nam ono potrzebne do naszego grupowego Kalendarza Urodzin.

 

 

10.09 (poniedziałek)

Proszę o przyniesienie pamiątek z wakacji (zdjęć, pocztówek, muszli itp.) – wykorzystamy je podczas zajęć oraz do wykonania kącika wakacyjnego w naszej sali.

 

13.09 (czwartek) godz. 9:30

Wycieczka do Ogrodu Zoobotanicznego w Toruniu.

 

27.09 (czwartek) godz. 9:30

Wycieczka do Publicznej Biblioteki w Lulkowie.

 

28.09 (piątek) godz. 9:30

Audycja muzyczna pt. „Spotkanie z muzyką Reggae” w wykonaniu grupy Wszyscy Tworzymy Sztukę.

 

 

ANGIELSKI – ZWINNE RYSIE - ENGLISH

Subject: Hi, Hello / Powitanie

Słownictwo: hello, good morning, goodbye, name, live, fine, good, happy, bad, sad.

Zwroty: My name is..., I live..., I’m...

Pytania: What’s your name?, Where do you live?, How are you?

Rymowanki:

1,2,3,4 make a circle on the floor.

1,2,3 play with me.


 

Piosenki:


Goodmorning Song


Good morning x4

One, two- One two three!

Good morning x4

Early in the morning

 I say good morning

Hello and how are you?

 

What’s your name?

What’s your name? x2

My name is Ania. x2

How are you today? x2

I am good! x2

Where do you live? x2

I live in Polamd. x2

How old are you? x2

I am four. x2

Do you like chicken? x2

Yes, I do. x2

What ‘s your favourite food? x2

It’s ice-cream. x2

Can you swim? x2

No, I can’t.

Can you ride a bike? x2

Yes, I can. x2


 

SUBJECT: SHAPES + COLOURS / KSZTAŁTY + COLORY

Słownictwo: circle, square, rectangle, triangle, star, heart, moon.

Zwroty: It’s a square, It’s blue. It’s a blue square.

Pytania: What colour is the triangle? What do you see? Can you give me a blue triangle? Can you point to a pink heart? Can you touch a yellow rectangle? Can you find a red square?

 

 

Piosenki:


The Colours Song

Red, red, the apple is red.

The apple is red, red, red.

Green, green, the tree is green.

The tree is green, green,  green.

Blue, blue, the ball is blue.

The ball is blue, blue, blue.

Yellow, yellow, the lemon is yellow.

The lemon is yellow, yellow, yellow.

Orange, orange, the juice is orange.

The juice is orange, orange, orange.

Black, black, the hat is black.

The hat is black, black, black..



What do you see?

What do you see?

I see a red circle.

Red circle is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a pink heart.

Pink heart is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a blue star.

Blue star is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a green square.

Green square is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a yellow rectangle.

Yellow rectangle is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a orange triangle.

Orange triangle is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a white diamond.

White diamond is what I see.

What do you see?

What do you see?

I see a brown oval.

Brown oval is what I see.

 

The Shape Song

A circle, a circle. Can you make a circle? 2x

A circle, a circle. Can you find a circle? 2

(Can you find a circle ? Ready, go!)

A square, a diamond, a heart, a triangle, a rectangle, an oval, a star


 

 


 

 

 

 

 

 

Drodzy rodzice,

Serdecznie witamy w nowym roku szkolnym! Do grupy Białe Misie uczęszczają dzieci 2,5-3 letnie.
Wychowawcą grupy jest pani Dorota Odziomek, a pomocą nauczyciela pani Lidia Lankauf.
Przypominamy także o nowych godzinach funkcjonowania przedszkola. W tym roku są to godziny od  6.30 do  17.00.
Koszt książek do pracy dla dzieci wynosi 20 zł. Informujemy, iż jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia całodobowego dla dziecka firmy Axa, które kosztuje 30 zł, nie jest ono jednak obowiązkowe. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u nauczycieli.  Prosimy o wnoszenie wszystkich opłat u nauczycieli do 7 września. Znacząco ułatwi nam rozliczanie się jeżeli w miarę możliwości będą to odliczone kwoty.
Prosimy również o przynoszenie do przedszkola dwóch dużych paczek chusteczek higienicznych oraz dwóch paczek mokrym chusteczek.

 

Tematy kompleksowe:

1. Witajcie w przedszkolu

2. Dobrze nam razem

3. Jesteśmy bezpieczni

4. Dbamy o siebie i otoczenie wokół nas

                              

Co nas czeka we wrześniu?

 

                W pierwszym tygodniu września podczas różnego rodzaju zabaw integracyjnych dzieci  zapoznają się z nauczycielami i dziećmi w obrębie grupy. Poznają podstawowe pomieszczenia w przedszkolu, zobaczą jak wygląda ich sala, kąciki zabaw, zapamiętają i bedą rozpoznawać swój znaczek w szatni. Wspólnie stworzymy Kodeks Przedszkolaka oraz omówimy zasady obowiązujące w przedszkolu.

                W drugim tygodniu porozmawiamy o zgodnym współdziałaniuw zabawie z innymi dziećmi i współpracy z nauczycielem. Poznamy zwroty grzecznościowe: proszę, przepraszam, dziękuję. Omówimy zasady bezpiecznej zabawy na terenie ogrodu przedszkolnego.

                W trzecim tygodniu miesiąca porozmawiamy o bezpieczeństwie na drodze, poznamy jak wygląda przejście dla pieszych oraz znak stop. Wykonamy sygnalizatory świetlne.

                W czwartym tygodniu nauczymy się jak być samodzielnym w zakresie korzystania z toalety i wykonywania czynności higienicznych (prawidłowe mycie rąk), ubierania się. Poćwiczymy czynności porządkowe: odkładanie zabawek na miejsce, segregowanie według cech wspólnych.

                                                              

13.09 (czwartek) godz. 9:30

Wycieczka do Ogrodu Zoobotanicznego w Toruniu.

 

27.09 (czwartek) godz. 9:30

Wycieczka do Publicznej Biblioteki w Lulkowie.

 

28.09 (piątek) godz. 9:30

Audycja muzyczna pt. „Spotkanie z muzyką Reggae” w wykonaniu grupy Wszyscy Tworzymy Sztukę.

 

 

ANGIELSKI - BIAŁE MISIE - ENGLISH

SUBJECT : HELLO / POWITANIE

Słownictwo: hello, goodbye, name, good, happy.

Zwroty: My name is...

Pytania: What’s your name?

Polecenia: Jump, sit down, turn around, clap your hands, stamp your feet.

Piosenki:


Hello, Hello!

Hello, hello, can you clap your hand?

Can you stretch up hi?

Can you touch your toes?

Can you turn around?

Can you say hello?

Make a circle

Make a circle round and round,

Round and round, round and round,

Make a circle round and round,

Hello, hello, hello!

Make a circle small, small small,

Big, big, big, small, small, small,

Make a circle big, big, big,

Hello, hello, hello!

Make a circle up, up, up,

Down, down, down, up, up, up,

Make a circle, down, down, down,

Now sit down!


 

SUBJECT : COLOURS / KOLORY

Słownictwo: yellow, red, blue, green, orange.

Zwroty: It’s red/blue etc.

Pytania: What colour is it?

Polecenia: Touch the red car. Touch the blue card.

Piosenki:

The Rainbow Colours song

Red, orange, yellow, green, blue, purple, pink

It’s a rainbow, it’s a rainbow, a beautiful rainbow in the sky

 

Top