Jadłospis

                       

PONIEDZIAŁEK06.02.23Energia [kcal] : 1077Alergeny:
ŚNIADANIEzupa mleczna: kasza jaglana z sokiem kanapka: chleb pszenno-żytni z masłem, ser zółty, ogórek kiszony, sałata napój: herbata owocowaEnergia [kcal] : 373 Białko [g] : 11 Tłuszcz [g] : 9 Węglowodany[g] : 40  1, 7
OBIAD  zupa: rosół z makaronem II danie: kluski ziemniaczane z twarogiem/kapustą kiszoną napój:  herbatka owocowaEnergia [kcal]:  489 Białko (g):  23 Tłuszcze (g):  14 Węglowodany(g):60 1,3,7,9
PODWIECZOREKjogurt naturalny z miodem i słonecznikiem, owoce napój: sok tłoczonyEnergia [kcal]:  215 Białko (g):  9 Tłuszcze (g):  7 Węglowodany (g):  44  1, 7
Wtorek07.02.23Energia [kcal] :  1053Alergeny:
ŚNIADANIEkanapka: bułka wiejska z masłem, szynka, twaróg, pomidor, mix kiełków, sałata napój: kakao na mlekuEnergia [kcal] :  342 Białko [g] : 17 Tłuszcz [g] :  16 Węglowodany[g] : 34  1, 7
OBIADzupa: jarzynowa, pieczywo II danie: pulpety w sosie pomidorowym, makaron, trio warzywne napój: melisa z pigwąEnergia [kcal]:  497 Białko (g):  31 Tłuszcze (g):  18 Węglowodany (g):571,3,7,9
PODWIECZOREKkisiel owocowy z musli ,biszkopty,  owoce                                           napój: herbatkaEnergia [kcal]:  214 Białko (g):  10 Tłuszcze (g): 8 Węglowodany (g):  17  1, 7
Środa08.02.23Energia [kcal] :  1041Alergeny:
ŚNIADANIEzupa mleczna: płatki zbożowe kanapka: chleb  dyniowy z pasztetową lub serem żółtym, ogórek, sałata                                            napój: herbata owocowa         Energia [kcal] : 349 Białko [g] : 17 Tłuszcz [g] : 16 Węglowodany[g] : 34  1, 7
OBIADzupa: barszcz ukraiński, pieczywo II danie: pierogi z mięsem napój: herbatka rumiankowaEnergia [kcal]:  470 Białko (g):  20 Tłuszcze (g):  12 Węglowodany (g):62 1,3,4,7,9
PODWIECZOREK                   tosty z serem i keczupem, chrupiąca marchewka napój: sok tłoczony z jabłekEnergia [kcal]:  222 Białko (g):  17 Tłuszcze (g): 11 Węglowodany (g):  35  1, 7
Czwartek09.02.23Energia [kcal] :  1048Alergeny:
ŚNIADANIEzupa mleczna: kasza orkiszowa z rodzynkami kanapka: pieczywo mieszane, polędwiczka drobiowa, twaróg, pomidor, papryka, sałata napój: herbata owocowaEnergia [kcal] :  347 Białko [g] : 17 Tłuszcz [g] : 11 Węglowodany[g] : 44  1, 7
OBIADzupa: ogórkowa, pieczywo II danie: bitki schabowe, ziemniaki, sałata lodowa ze śmietaną napój: herbatka owocowa  Energia [kcal]: 503 Białko (g):  21 Tłuszcze (g):  9 Węglowodany (g):491,7,9
PODWIECZOREK                             ryż na mleku z musem jabłkowym i cynamonem napój: herbatka owocowaEnergia [kcal]: 223 Białko (g):  7 Tłuszcze (g): 6 Węglowodany (g):  34  1, 7
Piątek10.02.23Energia [kcal] :  1057Alergeny:
ŚNIADANIEzupa mleczna: płatki kukurydziane kanapka: chleb wiejski z masłem i jajkiem, ogórek, sałata napój: melisa z pigwąEnergia [kcal] :  347 Białko [g] : 17 Tłuszcz [g] : 11 Węglowodany[g] : 44  1,3,7
OBIADzupa: sieczka, pieczywo II danie: morszczuk, ziemniaki, surówka z kapusty kiszonej napój: herbatka owocowaEnergia [kcal]: 487 Białko (g):  21 Tłuszcze (g):  10 Węglowodany (g):601,3, 4,7,9
PODWIECZOREKWafle ryżowe napój: maślanka owocowaEnergia [kcal]: 223 Białko (g):  7 Tłuszcze (g): 6 Węglowodany (g):  34  1, 7

              

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 w sprawie przekazywania informacji na temat żywności informujemy, że w naszej kuchni używane są substancje i produkty powodujące alergie lub reakcje nietolerancji.

Alergeny występujące w posiłkach:

1. Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, orkisz i produkty pochodne

2. Skorupiaki i produkty pochodne

3. Jaja i produkty pochodne

4. Ryby i produkty pochodne

5. Orzeszki ziemne (arachidowe)

6. Soja i produkty pochodne

7. Mleko i produkty pochodne

8. Orzechy

9. Seler i produkty pochodne

10. Gorczyca i produkty pochodne

11. Nasiona sezamu i produkty pochodne

12. Dwutlenek siarki

13. Łubin

14. Mięczaki 

* Zgodnie z oświadczeniami producentów użyte produkty gotowe (np. wędliny, kakao, herbata, dżem, ketchup, koncentrat pomidorowy…) mogą zawierać śladowe ilości alergenów: glutenu, mleka łącznie z laktozą, jaj, soi, orzechów, selera i gorczycy.

Używane do potraw naturalne przyprawy (pieprz, pieprz ziołowy, lubczyk, liść laurowy, ziele angielskie, papryka słodka, czosnek, curry, kminek, kolendra, kurkuma, imbir, cynamon, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, gałka muszkatołowa, goździk, zioła prowansalskie, majeranek, tymianek, bazylia) mogą zawierać śladowe ilości alergenów z grupy 1, 3, 6, 7, 9, 10